{{child.name}}
{{item.name}}
|
EN
|
DE
|
EN
|
DE
Loading…
© 2019 - DJN Kft Minden jog fenntartva
OFFLINE BEFOGADÓ, ONLINE USER
A TÉMAKÖR CÉLJA:
Annak érzékelése és tudatosítása, hogy miben különbözik a hagyományos offline média közönségének pozíciója és médiahasználata az újmédia userétől.
(ÉVFOLYAM: 8-10.)
A témakör gombjára kattintva megtalálható a témakörhöz készült összes segédanyag, a foglalkozásgombok alatt a
ikon pedig közvetlenül a foglalkozás leíráshoz, és annak mellékleteihez visz el.
Az egyes tevékenységeknél pedig a foglalkozásleírásban ajánlott digitális pedagógiai megoldások, valamint azokhoz tutoriál videók
és mintatartalmak
találhatóak.
IIA
Google Rajzok
QR Code Generator
Google Drive
Google Űrlapok
Gmail
Internetes kutatás
M
A BEFOGADÓ ÉS A USER
- AZ OFFLINE MÉDIAHASZNÁLAT
KOMMUNIKÁCIÓS JELLEMZŐI
M
M
Előzetes feladat
- felmérés a családban
0
egyéni feladatmegoldás
Direkthatás-koncepció
1
videónézés, páros feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (20 perc)
Médiahasználat a családodban
2
egész csoportos megbeszélés, majd egyéni feladatmegoldás és értékelés (10 perc)
Ábrán a hagyományos média
3
kiscsoportos feladatmegoldás, majd bemutatás és értékelés csoportforgóban (13 perc)
Online világok harca
4
egyéni feladatmegoldás (2 perc)
A BEFOGADÓ ÉS A USER
- AZ OFFLINE ÉS AZ ONLINE
MÉDIAHASZNÁLAT KÜLÖNBSÉGEI
M
M
Az otthoni feladat feldolgozása
1
egész csoportos megbeszélés (10 perc)
Az online médiahasználat megfigyelése,
elemzése
2
kiscsoportos feladatvégzés, majd egész csoportos reflexió és tanári értékelés (15 perc)
Ábrán a hagyományos média
3
kiscsoportos feladatmegoldás, majd bemutatás és értékelés csoportforgóban (15 perc)
Kilépő
4
egyéni feladatmegoldás, tanári összefoglaló (5 perc)