{{child.name}}
{{item.name}}
|
EN
|
DE
|
EN
|
DE
Loading…
© 2019 - DJN Kft Minden jog fenntartva
HÍR ÉS VÉLEMÉNY
A TÉMAKÖR CÉLJA:
A tanulók el tudják különíteni a hírt a véleménytől, és tisztában legyenek ennek a különbségtételnek a jelentőségével. (ÉVFOLYAM: 8-10.)
A témakör gombjára kattintva megtalálható a témakörhöz készült összes segédanyag, a foglalkozásgombok alatt a
ikon pedig közvetlenül a foglalkozás leíráshoz, és annak mellékleteihez visz el.
Az egyes tevékenységeknél pedig a foglalkozásleírásban ajánlott digitális pedagógiai megoldások, valamint azokhoz tutoriál videók
és mintatartalmak
találhatóak.
IB3
Quia kvíz
QR Code Generator
lino
Google Drive
Liner
Google Űrlapok
Google
Dokumentumok
Gmail
Internetes kutatás
M
TÉNY ÉS VÉLEMÉNY
ELKÜLÖNÍTÉSE
M
Láttad, amit én láttam?
1
egész csoportos szerepjáték, egyéni munka, majd egész csoportos megbeszélés (20 perc)
Tény és vélemény elkülönítése
2
egyéni feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (5 perc)
Történés – hír – vélemény elkülönítése
3
önálló szövegfeldolgozás és feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (18 perc)
Írj hírt és véleményt
4
egyéni feladatmegoldás (2 perc)
HÍR ÉS VÉLEMÉNY AZ ONLINE MÉDIÁBAN,
ONLINE VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁS
M
M
M
Hír és vélemény a médiában
– infografikán
1
egyéni szövegfeldolgozás, majd kiscsoportos feladatmegoldás és bemutatás (20 perc)
Kommenteljünk
– szöveggel!
2
páros feladatmegoldás, frontális tanári összefoglaló (10 perc)
Kommenteljünk
– képpel!
3
páros feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (10 perc)
Kilépőkártya
4
egész csoportos megbeszélés, egyéni feladatmegoldás (3 perc)
Készíts példagyűjteményt!
5
egyéni feladatmegoldás (2 perc)