Loading…
© 2019 - DJN Kft Minden jog fenntartva HÍR ÉS VÉLEMÉNY A TÉMAKÖR CÉLJA: A tanulók el tudják különíteni a hírt a véleménytől, és tisztában legyenek ennek a különbségtételnek a jelentőségével. (ÉVFOLYAM: 8-10.) A témakör gombjára kattintva megtalálható a témakörhöz készült összes segédanyag, a foglalkozásgombok alatt a ikon pedig közvetlenül a foglalkozás leíráshoz, és annak mellékleteihez visz el. Az egyes tevékenységeknél pedig a foglalkozásleírásban ajánlott digitális pedagógiai megoldások, valamint azokhoz tutoriál videók és mintatartalmak találhatóak. IB3 Quia kvíz QR Code Generator lino Google Drive Liner Google Űrlapok Google Dokumentumok Gmail Internetes kutatás M TÉNY ÉS VÉLEMÉNY ELKÜLÖNÍTÉSE M Láttad, amit én láttam? 1 egész csoportos szerepjáték, egyéni munka, majd egész csoportos megbeszélés (20 perc) Tény és vélemény elkülönítése 2 egyéni feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (5 perc) Történés – hír – vélemény elkülönítése 3 önálló szövegfeldolgozás és feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (18 perc) Írj hírt és véleményt 4 egyéni feladatmegoldás (2 perc) HÍR ÉS VÉLEMÉNY AZ ONLINE MÉDIÁBAN, ONLINE VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁS M M M Hír és vélemény a médiában – infografikán 1 egyéni szövegfeldolgozás, majd kiscsoportos feladatmegoldás és bemutatás (20 perc) Kommenteljünk – szöveggel! 2 páros feladatmegoldás, frontális tanári összefoglaló (10 perc) Kommenteljünk – képpel! 3 páros feladatmegoldás, majd egész csoportos megbeszélés (10 perc) Kilépőkártya 4 egész csoportos megbeszélés, egyéni feladatmegoldás (3 perc) Készíts példagyűjteményt! 5 egyéni feladatmegoldás (2 perc)